Marinda Wijnen - Zang

Marinda Wijnen is het jongste talent van Cardo Artiestenbureau. Zingen is haar grote passie, ze zingt al jaren.
Marinda heeft in 2008 mee gedaan aan de Scholieren tour (eveneens een initiatief van Stichting Cardo) in Grave. Marinda heeft daar een dusdanige indruk gemaakt dat ze zich vervolgens aan kon sluiten bij Cardo Artiestenbureau. Via deze weg wil ze haar ambities op het gebied van zingen heel graag verwezenlijken. Cardo Artiestenbureau is er namelijk ook voor om jong, aanstormend talent kansen te bieden. Daarnaast treedt Marinda veel op voor de stichting KIKA (kinderkanker vrij).
Haar grote voorbeelden zijn Ilse Delange, Michael Bublé, Nick en Simon, Guus Meeuwis en Jeroen van der Boom. Maar net zo gemakkelijk zingt ze ‘Hallelujah’ van Lisa Lois, ‘I’ve got the music in me’ van Kiki Dee, ‘Need you now’ van Lady Antebellum et cetera. Marinda hoeft maar een paar keer een nummer te horen en ze zingt het na. Zo is ze erg actueel met haar nummers, maar ook muziek uit de jaren ’70, ’80 en ’90 past uitstekend in haar repertoire.
Marinda staat ook geregeld met Syb van der Ploeg op het podium, samen zingen zij meerdere duetten uit het repertoire van Syb. Een erg leuke en bijzondere combinatie!
Tevens kunnen we met trots vermelden dat Marinda m.i.v. het schooljaar 2010/2011 is aangenomen op de Herman Brood Academie in Utrecht.

Voor informatie en/of boekingen kunt u zich wenden tot Ilse van Gessel.
T (088) 779 20 91; M (06) 517 22 646; E igessel@pluryn.nl